فالو آنفالو برای افزایش فالوور

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری، نوع کسب و کارها کمی تغییر کرده است. افراد بسیاری بدون داشتن فروشگاه یا مغازه‌ به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند. در واقع پیج اینستاگرام آن‌ها حکم ویترین مغازه‌شان را دارد. طبیعتا هر کسی که در این فضای مجازی در حال فعالیت است باید به فکر ارتقا و پیشرفت پیج کاری خود باشد. یکی از دغدغه‌های افراد در رابطه با این موضوع تعداد فالوور است. در واقع افزایش تعداد فالوور و فالو آنفالو کردن دغدغه‌ای است که برای فعالان اینستاگرام وجود دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید در فضای اینستاگرام فعالیت خود را شروع کنید یا به دنبال افزایش فالوور هستید، در ادامه این مطلب با زیرو وان مدیا همراه باشید.

فالو آنفالو چگونه است؟

برای اینکه بتوانید نتیجه خوبی بگیرید بهتر است در ابتدا پیج‌های هدف خود را مشخص کنید. سپس به دنبال هشتگ‌های پربازدید در رابطه با حوزه فعالیت خود باشید.
به یکی از پیج‌های هدف مراجعه کنید و پست اخیر آن را باز کرده و تمام کسانی که این پست را لایک کرده‌اند را فالوو کنید. در این روش احتمال اینکه فرد پیج شما را فالوو کند بسیار زیاد است، اما در نهایت تعداد فالوورها در این روش باز هم به نوع و کیفیت محتوای پیج شما بستگی دارد.

معایب و مزایای روش فالو آنفالو برای افزایش فالوور

هر روشی برای ارتقا پیج کاری اینستاگرام شما می‌تواند با مزایا و معایب بسیاری همراه باشد. دانستن این مزایا و معایب می‌تواند تا حد بسیار زیادی از آسیب احتمالی به پیج شما جلوگیری کند. بهتر است قبل از اینکه هرگونه اقدامی برای ارتقا پیج خود انجام دهید با مزایا و معایب آن کاملا آشنا شوید.

معایب روش فالو آنفالو برای افزایش فالوور

اکشن بلاک شدن

هر عملی که در پیج کاری خودتان انجام می‌دهید از نظر اینستاگرام به عنوان یک اکشن در نظر گرفته می‌شود، این فعالیت‌ها می‌تواند اعم از فالوو کردن، لایک کردن، پست گذاشتن و… باشد. اگر در انجام این اکشن‌ها از محدوده مشخص شده فراتر بروید، اینستاگرام شما را اکشن بلاک خواهد کرد. به این معنی که شما برای مدت نامشخصی اجازه فعالیت در پیج خود را نخواهید داشت. فالو آنفالو کردن هم یکی از این اکشن‌هایی است که ظرفیت آن در طول روز حدود 200 نفر است.

دیسیبل شدن پیج

اینستاگرام از سال 2017 باگ‌هایی را به همراه داشته است. برای مثال اگر شما یک اکشن را بدون توقف پشت سر هم تکرار کنید، شما را به عنوان یک ربات شناسایی می‌کند. این موضوع می‌تواند باعث دیسیبل شدن پیج شما شود.

افزایش تعداد درخواست در اینستاگرام

این فالوو آنفالوو کردن پیج‌های دیگر تنها باعث افزایش درخواست پیج شما خواهد شد. برای ارتقا پیج و دور بودن از بلاک شدن و دیگر باگ‌های اینستاگرام بهتر است تعداد ریکوئست‌های خود را پایین نگهدارید.

مزایای روش فالو آنفالو برای افزایش فالوور

همانطور که گفتیم هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد اما، در این روش میزان معایب آن بسیار بیشتر از مزایای آن است. ازجمله مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش فالوور به صورت کاملا رایگان
  • افزایش فالوور بدون نیاز به پسورد

آیا استفاده از روش فالو آنفالو برای افزایش فالوور همچنان موثر است؟

روش فالو آنفالو برای افزایش فالوور موثر است؟

این روش هم مانند دیگر روش‌های جذب فالوور و ارتقا پیج اینستاگرام می‌تواند موثر عمل کند، اما باید اصول اولیه و کلی آن را رعایت کنید:

اینستاگرام دارای چهارچوب و قوانینی است، در صورتی که خارج از این قوانین فعالیت داشته باشید از جانب اینستاگرام بلاک خواهید شد. به عنوان مثال اینستاگرام در رابطه با افزایش فالوور برای پیج‌ها محدودیت‌هایی وضع کرده است.
طبق قوانین اینستاگرام، کاربران تنها مجاز هستند که در هر ساعت 10 نفر را فالوو کنند. این میزان در طول 24 ساعت حدود 200 نفر خواهد بود. به این ترتیب اگر بیش از حد مجاز اقدام به فالوو کنید، از جانب اینستاگرام برای مدت زمان نامشخصی بلاک می‌شوید. در صورت بلاک شدن هم قادر نخواهید بود تا فعالیت خود را در پیج ادامه دهید.

داشتن یک پروفایل جذاب می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل در فالوو کردن یک پیج باشد. یک بایوی حرفه‌ای شامل موارد زیر است:

۱- نام کاربری مناسب: یک اکانت حرفه‌ای، باید نام کاربری گویایی داشته باشد که نه خیلی خلاصه باشد و نه خیلی طولانی. برای این اکانت‌ها از نام‌هایی با ترکیب حروف طولانی و بی‌معنی و اعداد بپرهیزید.

۲- تصویر پروفایل: تصویر پروفایل حرفه‌ای یا باید شامل لوگوی شما باشد یا اگر اکانت سازندگان دارید و اینفلوئنسر هستید، یک تصویر مناسب از خودتان. به کیفیت و چیدمان تصویر هم باید دقت کنید.

۳- لینک: اگر یک بیزنس هستید، قاعدتا به جز اینستاگرام یک وبسایت هم دارید. برای جذب ترافیک حتما لینک صفحه اصلی سایت را در بایو قرار بدهید.

۴- توضیحات: خیلی کوتاه توضیح بدهید که این صفحه درباره چیست. اگر اینفلوئنسر هستید درباره حوزه فعالیتتان توضیح بدهید. اگر بیزنس هستید درباره زمینه خدمات و محصولاتتان توضیح بدهید.

بهترین روش‌های افزایش فالوور

با توجه به مقاله افزایش فالوور در اینستاگرام منتشر شده در وب سایت اینفوگرام آکادمی: افزایش فالوور اینستاگرام هدفی است که نیازمند تلاش و استمرار بسیار زیادی است. به طور کلی بازاریابی محتوایی بازدهی خود را در بلندمدت نشان می‌دهد و جذب فالوور کاری نیست که در یک هفته قابل انجام باشد. در این میان در نظر گرفتن چند نکته می‌تواند به رشد سریع‌تر شما کمک کند:

جذب ارگانیک

در روش جذب ارگانیک به صورت مستقیم و بدون هزینه سعی می‌کنید که پیج شما دیده شود. اگر با مبحث سئو آشنا باشید متوجه خواهید شد که این روش مانند آن استراتژی کار می‌کند. در این روش سعی کنید محتوای اثربخشی تولید کنید و میزان تعامل خود را با مخاطبین افزایش دهید.

استفاده از هشتگ‌های درست

استفاده از هشتگ مناسب با محتوای پست شما می‌تواند، پست را به افرادی نشان دهد که در جست و جوی آن هستند. پس در هر پستی که منتشر می‌کنید از هشتگ مناسب با محتوای پیج کاری خود استفاده کنید.

نوشتن کپشن مناسب

در هر پستی که منتشر می‌کنید باید بدانید علاوه بر عکس، کپشن هم نقش بسیار مهمی دارد. در واقع هر چقدر کپشن اصولی و جذاب‌تر نوشته شود می‌تواند در تعامل پیج و لایک شدن آن تاثیر بسیار بیشتری داشته باشد.

استمرار در تولید محتوا

یکی از دلایلی که برخی افراد شما را آنفالوو می‌کنند، نداشتن یک برنامه روتین است. بهتر است برای تولید محتوا پیج کاری خود برنامه روتین و مشخصی داشته باشید، استمرار در تولید محتوا پیج کاری شما می‌تواند یکی از دلایلی موفقیت و ارتقا پیج شما باشد. اینکه در چه ساعت‌هایی می‌توانید پست بگذارید، در چه روزهایی باید پست‌های تبلیغاتی بگذارید و… در ارتقا پیج شما تاثیر بسیار مثبتی خواهند داشت.

حضور فعال در اینستاگرام

فعالیت شما در پیج اینستاگرام تنها نباید محدود به پست گذاشتن و استوری گرفتن باشد. باید بتوانید با مخاطبین خود ارتباط خوبی برقرار کنید، به عنوان مثال در دایرکت پاسخ آن‌ها را بدهید و سعی کنید با آن‌ها ارتباط داشته باشید. زمانی که سوال و جوابی در کپشن پست خود قرار می‌دهید، سعی کنید خودتان هم در این سوال و جواب‌ها شریک شوید.

از روش فالو آنفالو استفاده کنیم؟

به طور کلی ارتقا پیج در اینستاگرام با توجه به باگ‌ها و الگوریتم‌های اینستاگرام ممکن است تغییر کند. برای اینکه بتوانید روز به روز پیج خود را ارتقا دهید و پیشرفت کنید، لازم است که قوانین اینستاگرام را بشناسید. معمولا با توجه به این قوانین راه و روش‌های مختلفی برای ارتقا پیج معرفی می‌شود که می‌توان با انجام آن‌ها به پیشرفت پیج خود کمک بزرگی کنید. مطابق دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ در اینفوگرام: الگوریتم اینستاگرام در واقع همان هوش مصنوعی است که پشت اینستاگرام قرار دارد و تمام حرکات شما را زیر نظر می‌گیرد. الگوریتم اینستاگرام تعیین می‌کند که شما پست‌ها و استوری‌ها را به چه ترتیبی ببینید و در صفحه اکسپلور با چه محتواهایی مواجه شوید. شناختن این الگوریتم ضروری‌ترین کاری است که برای داشتن فروش موفق باید بدانید.

روش فالو آنفالو برای افزایش فالوور موثر است؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *