اگر قصد خرید فالور و لایک فیک دارید و می خواهید یک شبه پیجتان میلیونی بشود مسیر اشتباهی را آمده اید!

_

چرا اینستاگرام مهم است؟

قصد ندارم که تعریفی معمولی و تکراری از این شبکه ارائه دهم ( که معمولاً می‌توانید در وب سایت‌های مختلف آنها را ببینید) . با توجه به اینکه اکثر افراد جامعه این شبکه و نحوه استفاده از آن رو در زندگی خود لمس کرده اند، می‌توان آن را به عنوان برنامه‌ای تعریف کرد که از توانایی ذهنی افراد در پردازش تصاویر و به خاطر سپردن آنها نهایت بهره را برده و زمینه نشان دادن تصاویر، ویدئوهای کوتاه، نوشته‌ها و عکس نوشته‌ها را فراهم می‌کند. اینستاگرام در سطح دنیا کاربران بسیاری دارد و تقریباً یکی از مهم‌ترین و محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود که امکان تعامل افراد را به شکلی سریع‌تر و موثرتر فراهم آورده است.

اما واقعا چرا اینستاگرام مهم است؟ در مورد اهمیت اینستاگرام و نقش عمده آن در سطح جامعه نیازی به تفسیر و توضیح نیست و امروزه می‌بینیم که افراد با محدوده سنی مختلف از آنها استفاده می‌کنند. حالا اگر از جوانب مثبت و منفی استفاده از این ابزار در افراد با محدوده سنی پایین بگذریم، باید پذیرفت که اکثر افراد در طیف‌های سنی مختلف به آن دسترسی دارند و از آن استفاده می‌کند. جالب است بدانید که بالاترین استفاده از این ابزار به محدوده سنی 18 تا 24 سال تعلق دارد که فعالترین افراد جامعه محسوب می شوند.

نکته جالب در مورد کاربرد اینستاگرام این است که کاربران برای استفاده از آن دردسر چندانی تحمل نمی‌کنند و به راحتی نحوه کار با آن را فرا می‌گیرند. این ابزار به شکلی طراحی شده است که به راحتی می‌توان به قسمتهای مختلف آن دسترسی داشت، اطلاعات آن را ویرایش کرد، از راه های مختلف در آن ثبت نام کرد و حتی نمونه وب سرویس ( نسخه وبی اینستاگرام ) آن نیز ارائه شده.

اینستاگرام

آیا می دانید؟

  • اینستاگرام ماهانه حدود 800 میلیون کاربر فعال دارد ( تقریبا 10 برابر جمعیت کل کشور عزیزمان! )؛
  • شاید جالب باشد بدانید که روزانه بیش از 95 میلیون عکس و ویدئو در این شبکه آپلود می‌شود؛
  • با توجه به مطالب منتشر شده، روزانه حدود 6/1 میلیارد لایک در اینستاگرام رخ می‌دهد؛
  • ۵۷ درصد از کاربران اینستاگرام هر روز به وبسایت آن نیز دسترسی دارند؛
  • نرخ و سرعت تبادل اطلاعات در اینستاگرام حدود ۱۵ برابر سریع‌تر از فیس بوک و ۲۰ برابر سریعتر از توییتر است؛
  • هشتگ عشق یا #love به عنوان محبوب‌ترین هشتگ اینستاگرام شناخته می‌شود تا روزی که این مطلب نوشته شده بیشتر از 1,323,137,272 تنها با این هشتگ در اینستاگرام منتشر شده است ! ؛
  • در حال حاضر ۸۶ درصد از برندهای معروف در اینستاگرام دارای حساب کاربری هستند که ۷۱ درصد آنها در یک سال اخیر عضو شده‌اند؛
  • ۷۳ درصد از برندهای معروف حداقل یک عکس یا ویدئو در هفته در اینستاگرام منتشر می‌کنند؛
  • برندهایی که در این شبکه دارای بیش از ۱۰۰ هزار فالوور هستند، در دو سال اخیر بیش از 163 درصد رشد داشته‌اند؛

شاهد هستیم که آمارهای ارائه شده فوق نشان می‌دهند که تا چه اندازه کاربران به استفاده از اینستاگرام علاقه نشان داده اند. اما اگر کلیه این آمارها را بیخیال شویم و تنها بر روی قدرت محتوای بصری در بازاریابی و تاثیر آن در فروش متمرکز شویم ، خواهیم یافت که , مطالعات نشان می‌دهد که محتوای بصری بیش از ۹۳ درصد از مردم را به خرید وسوسه می‌کند . در حقیقت محتوای بصری تصاویر و ویدئوها نه تنها ساده‌تر هستند و پردازش آنها برای مغز انسان راحت‌تر است، بلکه یک چیز عالی برای جلب توجه و کشاندن مشتری به کسب و کار است. بنابراین اینستاگرام از این قابلیت نهایت بهره را برده و امروزه در این بخش نیز شاهد آمارهای جالبی هستیم :

تصاویر و جلوه‌های بصری بیش از ۶۰ برابر سریع‌تر از نوشته‌های متنی توسط مغز پردازش می‌شود؛
بیش از ۴۰ درصد از افراد جامعه نسبت به تصاویر عکس العمل بهتری نشان می‌دهند؛
65 درصد از مخاطبان هر کسب و کار ترجیح می‌دهند که از تصاویر و جلوه‌های بصری استفاده کنند.

_

خدمات ما در اینستاگرام

  • بازگردانی پیج و امنیت
  • تیک آبی
  • تولید محتوا
  • کمپین های تبلیغاتی
  • ادمین پیج
  • مشاوره
کاربر شبکه اینستاگرام