رزی اینفلوئنسر کره ای

تولید شده توسط یک شرکت هوش مصنوعی

روزی از اینفلوئنسر های اینستاگرامی که بیش از 130000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد، جایی که او عکس هایی از ماجراجویی های خود در جهان را منتشر می کند. آرایشش همیشه بی عیب و نقص است، آواز می خواند، می رقصد و مدلینگ است – و هیچ کدام واقعی نیست.

Rozy یک “اینفلوئنسر مجازی” کره جنوبی است، انسانی که به صورت دیجیتالی به قدری واقع گرایانه است که اغلب با انسان واقعی اشتباه گرفته می شود.

“آیا شما شخصی واقعی هستید؟” یکی از طرفداران اینستاگرامش می پرسد. “آیا شما یک هوش مصنوعی هستید؟ یا یک ربات؟”

طبق گفته شرکت مستقر در سئول که او را تولید کرده است، Rozy ترکیبی از هر سه است که در دنیای واقعی و مجازی قرار دارند.

Sidus Studio X در وب‌سایت خود می‌گوید: «او می‌تواند هر کاری را که انسان‌ها نمی‌توانند انجام دهد… در شبیه‌ترین شکل انسانی انجام دهد».

این شامل کسب سود چند میلیارد دلاری شرکت در دنیای تبلیغات و سرگرمی است.

از زمان راه اندازی خود در سال 2020، Rozy قراردادهای تجاری و حمایت های مالی را به دست آورده است، در نمایش های مد مجازی حضور یافته و حتی دو تک آهنگ منتشر کرده است.

و او تنها نیست. رزی اینفلوئنسر کره ای

صنعت «انسان مجازی» در حال رونق است، و همراه با آن یک اقتصاد کاملاً جدید که در آن تأثیرگذاران آینده هرگز پیر نمی شوند و از نظر دیجیتالی بی عیب و نقص هستند – زنگ خطری را در میان برخی در کشوری که قبلاً نسبت به استانداردهای زیبایی دست نیافتنی وسواس دارند، ایجاد می کند.

پیج اینستاگرام رزی @rozy.gram

اینفلوئنسرهای مجازی چگونه کار می کنند

فناوری CGI (تصاویر تولید شده توسط رایانه) پشت Rozy جدید نیست. در صنعت سرگرمی امروزی همه جا وجود دارد، جایی که هنرمندان از آن برای خلق شخصیت های غیرانسانی واقع گرایانه در فیلم ها، بازی های رایانه ای و موزیک ویدیوها استفاده می کنند.

اما اخیراً برای ساختن اینفلوئنسرها استفاده شده است.

گاهی اوقات، Sidus Studio X با استفاده از این فناوری از سر تا پا تصویری از Rozy ایجاد می کند، رویکردی که برای تصاویر اینستاگرام او به خوبی کار می کند. گاهی اوقات سر او را بر روی بدن یک مدل انسانی قرار می دهد.

تصویری از لوسی، انسان مجازی کره ای که توسط Lotte Home Shopping استفاده می شود. اعتبار: Lotte Home Shopping

برند خرده‌فروشی کره جنوبی Lotte Home Shopping اینفلوئنسر مجازی خود را ایجاد کرد – لوسی که 78000 فالوور اینستاگرام دارد – با نرم‌افزاری که معمولاً برای بازی‌های ویدیویی استفاده می‌شود، ایجاد شده است.

اینفلوئنسرهای مجازی مانند همتایان واقعی خود، از طریق رسانه های اجتماعی طرفدارانی ایجاد می کنند، جایی که عکس های فوری از “زندگی” خود را ارسال می کنند و با طرفداران خود تعامل می کنند. حساب رزی نشان می دهد که او “سفر” به سنگاپور و لذت بردن از یک لیوان نوشیدنی روی پشت بام در حالی که طرفدارانش از لباس های او تعریف می کنند.

نسل های قدیمی تر ممکن است تعامل با یک فرد مصنوعی را تا حدودی عجیب بدانند. اما کارشناسان می‌گویند اینفلوئنسرهای مجازی با جوان‌ترهای کره‌ای، بومی‌های دیجیتالی که بیشتر زندگی خود را آنلاین می‌گذرانند، مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

تصویری از لوسی، انسان مجازی کره ای که توسط Lotte Home Shopping استفاده می شود. اعتبار: Lotte Home Shopping

اینفلوئنسر های اینستاگرامی

لی نا کیونگ، 23 ساله ای که در اینچئون زندگی می کند، حدود دو سال پیش با تصور اینکه او یک شخص واقعی است، شروع به دنبال کردن رزی کرد.

رزی او را دنبال می‌کرد، گاهی اوقات در مورد پست‌هایش نظر می‌داد و دوستی مجازی شکوفا می‌شد – دوستی که حتی پس از اینکه لی حقیقت را فهمید، دوام آورد.

لی گفت: «ما مانند دوستان با هم ارتباط برقرار کردیم و من با او احساس راحتی می‌کردم – بنابراین او را یک هوش مصنوعی نمی‌دانم بلکه یک دوست واقعی می‌دانم.

لی افزود: «من عاشق محتوای روزی هستم. “او آنقدر زیباست که نمی توانم باور کنم او یک هوش مصنوعی است.”

رزی اینفلوئنسر کره ای ، یک تجارت سودآور

بایک سونگ یوپ، مدیر عامل Sidus Studio X، گفت: “بسیاری از شرکت های بزرگ در کره می خواهند از Rozy به عنوان یک مدل استفاده کنند.” فقط با رزی.”

او افزود که با افزایش محبوبیت Rozy، این شرکت حمایت های مالی بیشتری از برندهای لوکس مانند Chanel و Hermes و همچنین مجلات و سایر شرکت های رسانه ای دریافت کرد. تبلیغات او اکنون در تلویزیون و حتی در فضاهای آفلاین مانند بیلبوردها و بر روی اتوبوس ها ظاهر شده است.

تصویری از Rozy، از اینفلوئنسر های اینستاگرامی که توسط Sidus Studio X در کره جنوبی توسعه یافته است. اعتبار: Sidus Studio X

بایک اشاره می کند که بیشتر طرفداران افراد مشهور واقعی را شخصاً ملاقات نمی کنند و فقط آنها را روی صفحه نمایش می بینند. او گفت: بنابراین «تفاوت زیادی بین انسان‌های مجازی و افراد مشهور واقعی که دوست دارند، وجود ندارد».

بایک افزود: «ما می‌خواهیم برداشت مردم از انسان‌های مجازی را تغییر دهیم. کاری که ما انجام می دهیم این نیست که شغل مردم را از بین ببریم، بلکه کارهایی را انجام دهیم که انسان ها نمی توانند انجام دهند، مانند کار 24 ساعته یا تولید محتوای منحصر به فرد مانند راه رفتن در آسمان.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *