چگونه بر روی لینکدین مقاله بگذاریم؟

نوشتن مقاله بر روی پلتفرم لینکدین می‌تواند به شما کمک کند تا با به اشتراک گذاشتن دانش حرفه‌ای خود، با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و برای خودتان دنبال کنندگان بیشتری جمع کنید. در واقع وقتی نحوه ارسال مقاله بر روی لینکدین را بلد باشید به راحتی می‌توانید شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید. البته باید توجه داشته باشید که امکان انتشار مقاله بر روی لینکدین با استفاده از ظرفیت 125 هزار کاراکتری، فقط در برخی مناطق جغرافیایی ممکن است و طبق سیاست‌های لینکدین هنوز همه مناطق به آن دسترسی ندارند. اما به هرحال می‌توان از ظرفیت محدود 1300 کلمه‌ای لینکدین هم برای این کار استفاده کرد که در دسترس همگان هست. پیشنهاد ما این است که مقاله بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا را  برای داشتن ایده های بیشتر مطالعه بفرمایید.

اگر شما جزء گروهی هستید که امکان تولید محتوا برای لینکدین با ظرفیت بالا در منطقه شما فراهم شده است، آنچه در ادامه آماده کرده‌ایم به دردتان می‌خورد، پس با ما همراه باشید.

نحوه مقاله بر روی لینکدین

1. برای انتشار محتوا در لینکدین در ابتدا وارد سایت لینکیدن به آدرس Linkinin.com شده و وارد حساب خود شوید.

2. بر روی گزینه «Write an article» (نوشتن مقاله) کلیک کنید.

از گزینه نوشتن مقاله استفاده کنید

3. در این بخش می‌توانید مقاله‌تان را بنویسید، و اگر از قبل آن را آماده کرده‌اید، در بخش مخصوص خود قرار دهید، عنوان، تصویر و قالب موردنظر خود را برای آن انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه آبی رنگ «Publish» (منتشر کردن) را که در قسمت راست بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

4.در پنجره‌ای که برایتان باز می‌شود، دوباره بر روی گزینه «Publish» کلیک کنید تا انتخابتان تایید شده باشد.

گزینه منتشر کردن

پس از این که مقاله را ارسال کردید، در بخش «Articles» (مقالات) می‌توانید آن را مشاهده کنید. می‌توانید با توجه به سایت businessinsider منبع اصلی که می‌گوید مقاله را از طریق فید خبری با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید (حتی می‌توان تنظیماتی را انجام داد تا با یک اعلان، انتشار آن به اطلاع دنبال کنندگانتان برسد) و افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند می‌توانند با خواندن این مقاله منتشر شده، به جمع دنبال کنندگان شما بپیوندند.

اگر بعد از انتشار مقاله متوجه یک اشتباه تایپی شدید یا تصمیم گرفتید چیزی را دوباره به شکلی دیگر بیان کنید و به هرحال نوعی ویرایش بر روی مقاله خود وارد کنید، می‌توانید گزینه ویرایش را انتخاب کرده، مقاله را ویرایش و با کلیک بر روی گزینه به اشتراک گذاری، آن را بر روی سایر شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *